AKTUÁLNE SITUÁCIA NA LEKÁREŇ DOKTORKA

Vážení zákazníci,

z dôvodov zvýšeného záujmu o naše produkty a vzhľadom na súčasnú situáciu v SR, dovoľujeme si Vám predložiť niekoľko upozornenia.

 

 

 

  • Očakávajte v týchto dňoch meškania Vašich zásielok.
          

Za prípadné komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme, verte, že robíme maximum.

 
Tovar :

Vaše objednávky sú vybavované postupne, podľa poradia. Situácia ohľadom zásob produktov sa mení na trhu každú hodinu. Niektoré druhy tovaru sa veľmi rýchlo vypredávajú z našich i z dodávateľských skladov.

  • Z tohto dôvodu môžu byť Vaše objednávky upravované, ev. pri výpadku produktov úplne stornované.
  • O zmene, popr. storne objednávky budete čo najskôr informovaní emailom - "úprava objednávky".

Veľmi sa ospravedlňujeme, ale z kapacitných dôvodov už nestačíme všetky zmeny v objednávkach vybavovať telefonicky. Nie je to v našich silách.

V súvislosti s negatívnym vývojom šírenia nákazy koronavírusy v SR sa rozhodli takmer všetci naši hlavní dodávatelia obmedziť dodávaný sortiment len ​​na lieky (HVLP) a podporné prostriedky súvisiace s nákazou chrípkovými ochoreniami, plus niektoré ďalšie dôležité položky, najmä zdravotníckeho materiálu. Preto nám rad výrobkov vypadáva zo skladu a nemožno ich zatiaľ doplniť. Ospravedlňujeme sa, ale nie je v našich silách Vás plne uspokojiť. Sledujte naše stránky, snáď sa bude čoskoro situácia stabilizovať a zásobovanie sa plne obnoví.

 

Dôležité !!!

Ak ste zaplatili prevodom cez platobnú bránu ComGate a došlo vo Vašom prípade k úprave, popr. storne objednávky, prosím buďte takí láskaví a pošlite nám automaticky na email: dvorak@lekarna-doktorka.cz číslo Vášho bankového účtu a číslo objednávky.

Na Váš bankový účet Vám čo najskôr pošleme ev. rozdiel medzi pôvodnou platbou a hodnotou novo upravené alebo stornované objednávky.

Ďakujeme za pochopenie.

 

Dopravcovia

  • Geis/DPD, GLS, Slovenská pošta 

Tu prebieha doručovanie zásielok zatiaľ bez zmien

  • Zásilkovna

Niektoré pobočky Zásilkovna sú aktuálne zatvorené alebo sa priebežne zatvárajú. Pri nákupe nájdete aktuálny prehľad otvorených pobočiek. Ak ste už vytvorili objednávku do zatvorenej pobočky, bude Vás kontaktovať Zásilkovna alebo náš e-shop s ďalším postupom a ponúkne Vám iný spôsob doručenia.

Upozornenie:

Na výdajných miestach Zásilkovna je možné platiť iba bezkontaktným stykom, tj. Iba platobnou kartou.

 

Preťaženie telefónnej linky

V týchto dňoch dochádza k častému preťaženiu našej telefónnej linky. Ak sa nemôžete dovolať, skúste nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu na lekaren@lekaren-doktorka.sk

E-mailové otázky

Všetky e-mailové otázky sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie, aj tak odpovedáme na niektoré otázky neskôr, než ste u nás zvyknutí, prosíme o trpezlivosť.